Persoane interesate

luni, 2 iunie 2014

Colegi noi - Prima zi de lucru


Lunea si luna asta au inceput promitator. Nu neaparat pt mine, cat mai mult pt cei doi colegi noi, usor timizi, care s-au prezentat azi la apel.
E ciudat, cu siguranta si pt ei, dar clar si pt noi, restul grupului. E greu cu adaptatul.


Prima intrebare: ce facem, ne tutuim? Urmeaza sa aflam pe parcurs, deocamdata nu a indraznit nimeni sa faca primul pas. Sa vedem care-i mai indraznet. Intrebam, cerem permisiunea sa o facem, sau pur si simplu lasam sa decurga normal, ne adresam asa, personal, fara nici o jena. Ce-i drept, varsta e relativ apropiata, colectivul tot e majoritar tanar.

Apoi, a doua intrebare: ce facem cu zilele de nastere? (noi strangem cate 15 lei de caciula si organizam zi de pizza) Le cerem bani? Daca ei nu trec de perioada de proba  de 3 luni, si nu mai prind ziua lor de nastere.... n-ar fi corect...zic.

Urmeaza sa ne dam raspunsurile pe parcurs.

Totusi, am reusit sa avem o prima pauza de masa reusita, cu tot colectivul. S-a crapat un pic gheata, s-a glumit, s-a vorbit, poate mai mult decat de obicei. Pare a fi un inceput bun. Din punctul asta de vedere.




Mi-au trezit emotii puternice despre prima mea zi de lucru ( in aceeasi firma in care sunt si acum - sunt tanara, ce sa-i faci - experienta mea in campul muncii e de doar 6 ani :) ). I remember cum am facut vreo 3 ture de cladire, pana sa intru, ajunsesem mult prea repede. O colega m-a luat in primire, mi-a facut turul firmei, mi-a facut cunostinta cu restul colegilor (toti zambitori) si de-acolo s-a cam rupt filmul pt mine. Mai stiu doar ca aveam pe mine o camasuta rosie. Atat ! of...si cat mi-am dorit sa ma angajez, sa intru in randul "oamenilor mari". De stiam ca nu voi mai scapa din asta, oricat as vrea.....De realizam atunci ca nu voi  mai avea vacanta de 3 luni, vara.... De realizam ca voi ajunge la ora 18 acasa, satula de o zi muncita, cu o zi intreaga lasata in urma, in care practic nu-ti mai arde de facut nimic.

concluzie: prima zi de lucru / colegii noi = un nou inceput !


(sursa poza: http://lectiideviata.ro/cum-sa-ai-un-start-bun-in-prima-zi-de-serviciu/)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu