Persoane interesate

curios ce-am scris? cauta!

vineri, 23 iulie 2021

Creta mea



totul a inceput cu nori multi, nori albi, pufosi, densi, zburatori, indepartati si apropiati...

apoi in jos, sub noi, casute mici, aliniate de-a lungul potecilor si raurilor...erau sate

si dealurile, campurile pline de grau, porumb, vie, pomi fructiferi...totul bine delimitat si aranjat ca pe o tabla de sah.

asa s-a vazut tara de sus, din avion.


si-apoi, la scurt timp, am inceput sa vedem apa...infinita apa...si multe insulite, forme diverse si marimi la fel.

era Grecia! acolo ne-ndreptam noi...catre a mai mare insula a ei - Creta


pe inturneric am pus piciorul prima data pe taramnul ce de multi ani imi oferea emotii doar la gandul ca il voi pasi candva.

si de la primul contact, totul era altfel.

totul era mai calm, mai fain, mai aparte, mai bine.


golfuletul nostru, Almyrida, mi-a oferit o pace sufleteasca, o liniste dorita dar nesperata; a tinut loc de tabara de baza pentru multele plimbari ce le-am facut de-a lungul maretei insule; ne-a gazduit cu prietenie si voiosie, despre care ulterior am aflat ca e specifica lor, cretanilor.


ce imbinare perfecta de dealuri cu cimbrisor, munti stancosi inalti cu pini, campii cu maslini, plaje cu nisip si altele cu pietre... si EA...marea...cu albastrul nemarginit de diverse nuante, ce trec prin verzui, azuriu si turcoaz.

ea mi-a daruit speranta si curaj, dorinta si implinire!

ea, Creta mea! ❤


Seitan Limani Beach - Chania 

Almyrida Beach -regiunea Apokoronas

💓Almyrida💓

CretAquarium -  zona Heraklion (baza militara)

Loutru - Chora Sfakion - Marea Libiei


Loutro

Laguna Balos (Kissamos)

Agia Triada Monastery -  regiunea Akrotiri - Chania

Falassarna Beach

Fortareata Koules - cetatevenetiana in Portul vechi din  Heraklion

Almyrida - apus

Elafonissi Beach

Episkopi Beach  - zona Kavros - regiunea Rethymnon




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu