Persoane interesate

curios ce-am scris? cauta!

marți, 24 noiembrie 2015

Zambeste !



(sursa: http://www.peteava.ro/id-991789-poezii-de-duminica)




De zambet si lumina am nevoie, sa-mi fluiere in gand o randunea, sa-mi sufle-o papadie vantul ... sa pot sa cuget cat as vrea.

De zambet si credinta am nevoie, sa-mi gangure in minte un copil, sa-mi gadile auzul o poema ... sa pot sa-mi liberez mintea cea grea.

Un zâmbet sincer sper să am, pe faţa-mi plânsă de amar
Să uit de grijă şi de stres, să ies cumva din ăst calvar.
                                                                                 ( by Anca )


Sa rad cu pofta imi doresc, sa rad cu trupul tot ... sa cada lacrimi si suspine, sa rad cu pofta si cu pasiune.

Ce-as rade-acum cu toata gura ! Sa mi se vada dintii toti ...
Ce-as mai zambi la toti si toate, sa fie veselie, sa fim toti hoti.
Ce-as mai fura acum o gluma, din cartea vietii si a comediei,
Ce-as mai fura acum un chicot si m-as feri de marginea prapastiei.
                                                                                                    ( by Anca )

Sa radem, zic !
Hai sa zambim !
Viata e scurta, hai s-o traim !

Zambeste azi, Zambeste maine ... ca mai apoi sa poti Zambi, si sa te bucuri in nestire, de tot ce ai agonisit !
Ca de zambeai acum o luna, si de zambeai acum un an, o frunte mult mai lina tu aveai !
Dar inca nu e timpul chiar pierdut:  Zambeste ! azi poate fi maine, azi poate fi ieri ...

Zambeste din tot sufletul, zambeste cu mult drag, zambeste cu speranta si poate-ai castigat !


Zâmbeşte !







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu