Persoane interesate

curios ce-am scris? cauta!

miercuri, 10 martie 2021

poate ca NIMENI, poate ca TOTI


poate ca nimeni nu simte ce simt eu,

dar vede ce eu nu pot vedea.



poate ca toti gandim la fel

pana la un punct

in care ideea se imprastie

in zari desarte

spre nicaieri

sau spre un tel

diferit

si 

diversificat.




poate ca nimeni nu ma aude,

dar totusi eu urlu in gura mare.

ma vreau auzita!



poate ca toti mergem pe acelasi drum,

dar al meu e pietruit

si-al tau cu iarba moale;

al lui cu nisip

si-al altuia cu zapada.



poate ca nimeni nu ne intelege

pe deplin,

dar noi speram sa reusim

a ne pastra calea,

a ne atinge scopul,

a ne vedea fericiti!

in viziunea noastra...



poate ca nu e asa greu precum ni se pare,

daca ne incredem in noi.

poate ca usorul abia de acum vine.

depinde de noi!


(sursa: https://www.slideshare.net/mihailmusat/se-poate-iashington-2010)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu