Persoane interesate

curios ce-am scris? cauta!

duminică, 1 iunie 2014

1 iunie - ZIUA COPILULUI



Aşa m-a întâmpinat Google-ul de dimineaţă:

                                                                O veselie în culori. 

Azi amândoi suntem copii. Ne-am urat unul altuia "La mulţi ani".
Mi-ar fi plăcut să mă sune mama, să facă la fel; şi-am aşteptat, şi-am aşteptat ... şi nimic, până acum 2 minute când, cu o veselie în glas, ne-a cântat amândurora laaaaaaa muuuuulllllţţţţţţţţiiiiiiiii aniiiiiiiiiiiiii !!!
Ce bine te simţi când eşti copil iar ! Să crezi că nu ai griji, nu ai probleme, să faci ce vrei, când vrei, cum vrei...
Azi, DUMINICĂ, suntem doar copii, ne jucăm, ne alintăm, lenevim ( încă suntem în pijamale, ca atunci când aveam 10 ani );  ne doare la bască. E ziua noastră şi profităm la maxim. 





De mâine ne trezim la realitate, mergem la serviciu, ne stresăm, ne agităm, dăm din coate şi răzbim încă o zi din viaţa de adult.
Până atunci însă, să trăim frumos cu toţii, să ne bucurăm de viaţă şi să copilărim în continuare !

La mulţi ani suflete de copii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu