Persoane interesate

curios ce-am scris? cauta!

joi, 17 decembrie 2015

Raspuns pentru Facebook: un an rapid

Cu asta m-a intampinat Facebook azi:


Cred ca vrea sa-mi readuca in fata copilaria. Sa nu care-cumva sa uit ce pierd.
Pe semne ca stie ca de la anu' ma maturizez - fac 30.
Cam tarziu?     pot zice unii...
Cand vreau, zic eu. E viata mea, mi-o traiesc asa cum simt.

Si-a fost un an rapid, ce s-a scurs repejor printre clipe; cel mai important: timpul petrecut cu familia - la mare, la munte, acasa, in gand, in suflet... an ce se inchide unde imi sade cel mai bine: la pieptul mamei.

Imi vin multe in cap acum, retrospectiva-i vie, e inca proaspata in amintire. Dar n-o sa le expun, sunt ale mele teluri implinite, prietenii castigate, certuri intamplate, petreceri savurate, calatorii terminate, reusite neasteptate.
Si totusi mai e timp! Mai pot aduna amintiri din anul 2015. Imi doresc a fi frumoase, vesele, inspirante si traite din plin. Imi doresc sa pot fi mandra de inca un an trait!

Merci Doamne-Doamne pentru ca ai permis sa-mi fie bine, sa fie ai mei sanatosi !

Fie ca impresiile de pe 2016 sa fie cel putin la fel de senine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu