Persoane interesate

curios ce-am scris? cauta!

marți, 15 octombrie 2019

vreau SPERANTA

nu vreau sa vina Vineri!
nici Joi sa se-apropie!

vreau ca timpul sa stea,
sa nu mai curga...
sa stea in loc..
sa ramanem asa, nestiutori, in necunoscuta, in prezent.
nu vreau sa treaca saptamana asta
vreau sa dau timpul inapoi!
inapoi cu macar 2 saptamani,
ideal 2 luni.
vreau sa ne fie bine!

nu vreau sa cunosc raul!
nu vreau sa mai plang!
vreau sa fim bine!
cu totii!
sa nu mai exista boli in lume, sa nu mai existe suferinta si lacrimi de durere...

nu vreau sa vina Vineri!
nu vreau vesti mari, rele!


(sursa foto: spreadshirt.de)



vreau SPERANTA!
vreau bine la toti!
vreau sa pot crede ca ne e bine, ca asa va fii si ca vom reusi.
vom reusi a invinge raul, cu forte bune.
vom reusi a ignora raul, spre a ne fi bine.

SPERANTA sa imi umple sufletul, sa nu ma dezamageasca, sa-mi bucure trupul si chipul, sa-mi vindece indoiala si sa-mi fericeasca ideea!
SPERANTA vreau sa-mi calauzeasca mintea saptamana aceasta si nu numai!
SPERANTA trebuie sa-mi fie ghid prin viata, ghid prin durere si ganduri negre!
doar cu SPERANTA pot ajunge sa cred ca totul va fi bine!
doar cu SPERANTA pot invinge raul si astfel raul va ceda, va pleca, se va furisa din fata mea si va lasa loc binelui, frumosului si noului!
SPERANTA moare ultima!
SPERANTA sper sa nu-mi moara-n veci!
de ea vreau sa ma agat, vreau sa ma bucur 
si alaturi de ea vreau sa-mi continui ce mi-a fost scris.

vreau SPERANTA!

2 comentarii: