Persoane interesate

curios ce-am scris? cauta!

vineri, 27 noiembrie 2015

Minte-ma !

Hai minte-ma !

Minte-ma azi ca sunt a ta, ca tu doar pentru mine suflii pe pamant.

Minte-ma acum ca niciodata nu m-ai mintit, ca tu doar mi-ai soptit ce-am vrut s-aud.

Minte-ma azi ca tu ma vrei, m-ai vrut si ma doresti, sa iti ating incet un umar stang, sa-ti fiu un inger pe-ăst taram.

Minte-ma senin ca tu nu vei fugi, cand viata va fi grea si-ntunecata, ca vei stii cum sa ma atingi, sa fiu mereu a ta consoarta.

Minte-ma azi ca doar eu sunt, in ochii tai o zana, ce te salveaza din ghearele timpului.

Minte-ma ca nimeni nu va vrea sa ne desparta, sa supere doua inimi firave, ca nimeni nu va vrea sa mi te fure.

Minte-ma ca totul in viata tine de noi, nu doar de tine, ca egoismul tau e si al meu, ca impreuna vom fii si la rau si la bine.

Minte-ma ca-mi vei oferi mereu comoditatea zilelor de-acasa, ca in culcusul nostru nu va incapea si-altcineva.

Minte-ma ca "acasa" pentru tine va fi mereu la pieptul meu, in ăste ziduri cu sudori croite de-amandoi.

Minte-ma ca ma iubesti, ca asta simti de mult, ca nu vei inceta nicicand si ca-ti doresti sa simt si eu la fel.

Hai, minte-ma frumos !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu