Persoane interesate

curios ce-am scris? cauta!

luni, 15 martie 2021

sunet de fundal:


imi vorbeste cerul, prin stele cazatoare,

ma uimeste gandul, spre a mea mirare. 

imi vorbeste luna, prin a ei culoare,

ma uimeste crezul, Doamne ce tipare!


imi vorbeste iarba cruda de sub alunis,

imi vorbesc si pietrele, nisipul din prundis.

imi vorbeste lanul de grau aurit,

imi vorbeste macul, campul inflorit.


ma uimeste zarea, privirea-mi ca marea,

ma uimeste dorul, imi striga chemarea,

ma uimeste visul, imi clatina abisul,

ma uimeste vorba, imi sporeste scrisul.


sunet de fundal, asurzitor scandal

sunet de fundal, ca un bal stradal

sunet de fundal, un cor muzical,

sunet de fundal, dialog formal,

sunet de fundal, zgomot ideal,

sunet de fundal, pacat penal,

sunet de fundal, poet regal!


ce mintile-mi joaca

si traiu-mi ataca.



(sursa foto: http://www.cunoastelumea.ro/puterea-vindecatoare-a-sunetelor/)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu