Persoane interesate

curios ce-am scris? cauta!

luni, 9 iunie 2014

Magneti de frigider

Cel mai ieftin si reprezentativ suvenir.
Nu cred sa existe in lumea "civilizata" o familie care sa nu aiba macar un magnetel lipit pe frigider, usa, centrala sau orice alta parte metalica din bucatarie/hol.

Clar, nici eu nu puteam lipsi din randul lumii bune :)





Coltul broscutelor testoase (inceput inca din facultate): majoritatea din Bulgaria, ca de... e cea mai accesibila + 1 buc din America (Key West - remember Dorina? i bet u miss those days)







Nu-s multe, dar is marunte.
Adunate, primite, cumparate. Di toati pt toti.

Cip

Avem(in ordinea numerelor de pe tricou, de sus stanga - in jos):
  • Curtea de Arges - dupa m-am maturizat :)) mi-am luat ultimul lantuc d-ala kitschos cu snur de piele si pandativ pictat cu numele meu.
  • Paris - merci Carmencita. Sunt sigura ca ti-a priit luna de miere in orasul cel romantic
  • KRK - Croaţia - sarumana aceeasi Carmencita
  • Castelul Bran - o intalnire reusita de familie, cateva generatii, verisori noi, concediu cu ai mei si buni
  • Spania - Carmencita, ma bucur ca te mai plimbi si tu, imi umpli frigiderul :)
  • I love Bulgaria - and I love Florinu; luna de miere
  • Săpânţa- Cimitirul Vesel -  caldura mare, mon cher! Arta omului de rand
  • Vacuta Tenerife -  multumim nasilor; din vremea cand colectionam vacute
  • Vacuta bogatasa :) - merci Cris, apartine colectiei de vacute din perioada facultatii
  • Prietenie - "Prietenii buni sunt ca stelele.Chiar daca nu ii vezi, poti fi sigur ca sunt intotdeauna cu tine!"
  • Tunisia - ce-ti mai place sa et plimbi Carmen :))
  • Spiridusica - a venit Mos Nicolae si la mine (ms Dorina si Marius)
  • Cipru - acolo n-am ajuns, dar Romeo cu Carmen da
  • Sighisoara - festivalul medieval, cetatea - preferatele mele; si cand mai mergi si cu parintii si iubitul = locul perfect
  • Vacuta flaorea soarelui - de la mami, sa fie una-n plus
  • Castelul Corvinilor - Hunedoara - frumos din exterior, dar oricum o dezamagire. Pacat.
  • Roma 2011 - la pas, nu noi, ci altii 
  • Transalpina - nu mai vreau, o fi ea frumoasa, dar nu pt mine. Cea mai mare frica simtita vreodata
  • Baile Herculane - relaxare intr-un peisaj de vis
  • Zakynthos - luna de miere Dorina si Marius; multam fain
  • Nisipurile de Aur - tot luna de miere, Anca si Florin :)
  • Sovata - cu Cris si Doru; am traversat lacul Ursu :) damn we're good
  • Tg Mures - realizasem ca tocmai cu el nu aveam; acum e OK
  • restul de umplutura :P

A se remarca deci ca ramanem fideli tarisoarei noastre. Am cutreierat-o-n lung si-n lat.

Multumim celor care si pe viitor ne vor aduce magnetei :) Decoram frigiderul.

Laudati-va si voi cu ce detineti. Povestiti amintirile care va leaga de locurile de unde le-ati cules.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu