Persoane interesate

curios ce-am scris? cauta!

vineri, 9 octombrie 2015

Absenta - Despre oameni

Am lipsit. S-a strigat prezenta?
N-am uitat, dar totusi am absentat. Ma scuz.

Dupa o lunga absenta, azi am accesat vreo doua bloguri de interes si mi-am dat seama ca tendintele in scris se schimba...repede si radical; azi e despre carti, maine despre sex, ieri despre masini si poimaine despre mancare. Un fiasco!   Asta atrage?! 😕  Fac si eu la fel atunci.
Sau... de ce sa fiu ca ceilalti? De ce sa sper ca cineva ma citeste, daca oricum pana acum n-a facut-o nimeni? De ce as scrie ce vor altii sa vada , in detrimentul a ceea ce simt eu? De ce n-as fi egoista si aici?! O egoista virtuala. In viata real traita sunt: muncesc pentru mine, iubesc pentru sufletul meu, ma iubesc si imi doresc binele.

Ok, asta am lamurit-o: pot scrie ce vreau. Deci... ce va fi?! Un alt fiasco! Asa ca START !!

Acum aud o melodie, despre oameni...ce seamana !  Clar! Suntem la fel..dar diferiti!
Sa meditam, zic:

  • Cu cine semanam?
  • Cu cine vrem sa semanam?
  • Cu cine nu vrem sa semanam?

De ce "trebuie" sa ne asemanam cu cineva, cand in esenta stim cu totii ca suntem unici?
Al meu sotior are mania asta...cand cunoaste pe cineva nou, are tendinta de a gasi, repede, in mintea lui, o persoana cu care i se pare ca aduce, de obicei persoana publica. E ca un "tic" - cred 😛.

Intrebari retorice ori ba...oi vedea.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu