Persoane interesate

curios ce-am scris? cauta!

sâmbătă, 10 octombrie 2015

Hai in pat, sa ne trezim !

Ora 10.00
Sambata dimineata.
In casa frig, eu racita. Trezita de vecinul ce scutura covoare din zori. Astept o prietena sa treaca pe la mine. Vine. Iubitul se trezeste brusc. Prietena pleaca repede. Iubitu zice "Hai in pat sa ne trezim !"
Si-am mers impreuna.
Stii tu, lenea aia specifica diminetilor de weekend, cand greu te desparti de  caldurica de sub plapuma, cand stai intins la pieptul celui drag, cand privesti in gol si liniste, cand nu vrei sa vezi televizor, ci doar de-ar fi cineva invizibil sa-ti aduca un ceai cald la pat. Dupa asta tanjeam dupa o saptamana de lucru, cand trezirea e pe ceas, rapida si incomoda.
E pacat sa ratezi trezirea asta. Atunci faci planul zilei, atunci rememorezi zilele trecute si schimbi impresii cu sotul. Atunci il pupi pe obraz, cu drag si dor, el te strange la piept si-ti ocroteste picioarele. Merita!
Si.....ne-am trezit!

Urmatorul gand: ce mancam? Mi-e foame!
Asa ca va lasam.

Pofta buna si voua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu