Persoane interesate

curios ce-am scris? cauta!

luni, 12 octombrie 2015

O tuica cu chiper si scoarta

Hai noroc!
La baza trebuie sa fie un Jinars cu piper...cica asa i-a trecut raceala vecinului. Si vorba aia: "la jinars m-am gandit, dar la piper ba"
Doar ca mie, tarancuta cu acte-nregula mi-a venit mai repede in gand o tuica fiarta cu chiper si scoarta. Zis si facut. Cu atat mai repede dupa ce doctorul meu propriu si personal - mamica - mi-a prescris-o pe seara asta. Dar cu  avertizarea aparent foarte serioasa, spusa sub musteata, cu o tenta ironica "dar ai de grija mama, ca nu te mai ridici din pat!". Atat mi-a trebuit....in speranta ca nici pe maine nu ma voi ridica...si scap nitel de serviciu. Yey!

E funny, e jale, dar la toti ne e greu! :)))
Va anunt maine de m-am dus la lucru ori ba!

Ah... si daca-mi trece raceala.
Ah... si v-am zis ca zaharul nu a ajutat la alunecatul in jos pe gat?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu